fimmtudagur, ágúst 19, 2004

Best að fara varlega í sundi !!!!
Swimmers gets snake shockA man swimming near a Norwegian beach received a shock when a metre-long snake swam up his trunks.Other swimmers swam for the shore after spotting the snake heading for Geir Røstad's trunks in the sea off Birkeland in Aust-Agder.The VG newspaper says the man struggled with the grass snake for nearly half a minute.He said: "I was standing out in the water when I suddenly felt something moving in my pants. First I thought it was rushes, but it was incredibly difficult to get out.""When I finally got it out after half a minute I saw it was a snake. I dropped it pretty quickly."Per Pethon, snake expert at Oslo's Museum of Natural History, said grass snakes are a type of water snake that like to swim and hunt in water and are common in southern Norway."It is completely harmless but relatively temperamental. Many people hold a viper by the tail. If you try that with a grass snake it will turn up and bite your hand," he said.
Tekið af Ananova.com

Það er búið að vera brjálað að gera hjá mér síðustu vikur svo ég hef ekki gefið mér tíma til að blogga og vegna tíma skorts verður bara stutt samantekt á því sem á daga mína hefur drifið síðustu vikur að þessu sinni. Meiningin er svo að skella inn myndum og ferðasögum síðar. Það er búið að vera brjálað að gera hjá mér síðan ég kom úr fríi aðallega við að vinna næturvaktir og svo núna kvöldvaktir. Eftir helgi eru fleiri næturvaktir á döfinni svo ég held að það taki ekki fyrir mig að snúa sólarhringum á rétt ról aftur en sem stendur er sólarhingurinn alveg öfugur hjá mér.
En í sumarfríinu tókst mér að sjá vestfirðina, slæpast, klikka á Múlakoti og Mývatnssveit, slæpast meira, fara til London og komast í heilu lagi heim aftur en það tókst ekki öllum í þessari ferð.
En meira um það síðar ég verð að haska mér í vinnuna.
Nátthrafnakveðjur Guðný

Engin ummæli: